քայլ դեպի ամերիկա

15.02.2000 at 08:36 Оставьте комментарий

ամերիկա երեք շաբաթով. հիանալի է: խնդրեմ վահան իշխանյանին: ինքն է։ սա usaid կազմակերպությունից է, որը զարգացնում է… չեմ հիշում՝ ինչ է զարգացնում, եւ այդ նպատակով ամերիկայում դասընթացներ են անցկացնելու 3 շաբաթով, ձեր թեկնածությունը… դեռ խելքս գլուխս չի եկել։ սիրտս խառնում է։ միտքս գնում։ գլուխս ֆռում: 3 օր առաջ զանգ տային, ես ինձ արժանավոր մարդ կզգայի, չէի խմի, էս էրկու օրը քաշ չէի գա, հետ տված չլինեի, պատշաճ փաստաթուղթ կլրացնեի։ մեկ օր ժամանակ են տալիս, գիտեն, որ գերեզմանից էլ հանեն, ասեն՝ ամերիկա գնալու համար 1 ժամում 4 էջ լրացրու, կլրացնեի։ թեեւ անկեղծ ասած հիմա էնքան էլ խեռիս չի, ինչ երազանք ունեի, նյարդերս մաշացրին, դառա փալաս։ գոնե 3 տարի առաջ լիներ էս 3 շաբաթը…

փաստաթուղթը mail-ով էկել է։ հիմա լրացրու։ կոմպի էկրանին գծիկը թփթփում է։ սրտիս համաչափ։ թե մի քիչ դանդաղ։ պուլսս ու գծիկի թփթփոցը չեն համընկնում, դե որոշի՝ որն է արագ։ համբերություն։ կոմպը հատուկ էնպես են հնարել, որ հարբեցողները չօգտվեն։ ուզու՞մ ես կոմպով աշխատել, խմելը թող։ հնարողի հերը հարբեցող է եղել։ հորից վրեժ լուծելու համար է հնարել: անուն ազգանուն հայրանուն, նույնը անգլերեն ըստ անձնագրի, անձնագրի համարը։ լուրջ, ամերիկան ռեալ է։ հասցե, ծննդյան թիվ, սրանք հեշտ են։ հիմա տես՝ տեղեկություն աշխատանքի մասին: ինչ գրեմ: կազմակերպության /հիմնարկի/ անվանումը։ չգրե՞մ հելսինկյան կոմիտե։ էս բաժինն էլ լրացվեց։

նշեք այն դասընթացները, որոնց կցանկանայիք մասնակցել։ ի՞նչ դասընթաց, ես դասընթացի, պարզվում է, չեմ ուզում մասնակցել։ որեւէ դասընթացի։ 35 չէ 36 տարեկանում ինձ դասընթաց են դեմ տալիս։ կյանքս մաշել եմ էս քաքի մեջ, հիմա՝ դասընթաց։ դասընթաց էն ժամանակ առաջարկեիք, մոսկվայի համալսարանը դեմս փակեցիք, էն քածը ոնց էր ընկել մատյաններից բացականերս հաշվում, որ իրեն ուղարկեն։ ու էդպես կյանքս հոսեց՝ հայրենիք, անկախություն, կգբ, ռուզան, ամուսնություն, նեւրոզ, երեխա, ընտանիք, էկոլոգիա, 88թիվ, մաշտոց, գոյապայքար, երիտասարդական միություն, հեշտոց, անկախություն, զինվոր շաբաթաթերթ, նեւրոզ, երեւանյան պորտվեյն, նեւրոզ, աղքատություն, նեւրոզ, գանգոսկրի կոտրվածք, շողուլի գալու հույսեր… ամերիկա 3 շաբաթով։

նշեք դասընթացներ ա) մամուլի դերը ընտրությունների ժամանակ, մամուլի հրապարակումների ազդեցությունը ընտրությունների վրա, մամուլը որպես քարոզչության եւ հակաքարոզչության բնագավառ: բ) ամն-ի տարբեր նահանգներում… եւ այսպես շարունակ… քունեմ ձեր ամենամեծ դասընթացը։ թվարկեք այն բնագավառները, որոնցում կցանկանայիք ձեռք բերել առավել հմտություն։ անկեղծ, ո՞ր բնագավառը՝ երեւի ապրելու հմտություն, ծուլությունն ու վախն հաղթելու հմտություն։ սրանք ինձ կուղարկեն պսիխոթերապեւտի մոտ։ ոչ ամերիկայում, էստեղ իրենց գրանտով օֆիս բացած մի ֆուցնի մոտ։ տեսական հմտություն՝ անհատների, համայնքների,կազմակերպությունների եւ խմբերի կողմից իրենց քաղաքացիական պարտավորությունների կատարման եղանակները… գործնական՝ որոշակի թեկնածուի վերաբերյալ լրագրողի տեղեկություն հավաքելու մեխանիզմը… այն ուղիները, որոնցով ոչ կառավարական կազմակերպությունները եւ քաղաքական կուսակցությունները մամուլի միջոցով կարող են իրենց շահերը պաշտպանել։ ոնց որ մի բան ստացվեց: ու էսքանից հետո էլ, մեկ էլ ասեն՝ գիտեք, ձեր թեկնածությունը մենք հավանաբար հաջորդ անգամ հաշվի կառնենք։

աննան ոչինչ, վատը չի: բարեւ ձեզ, ես վահան իշխանյանն եմ: աա՜ բարեւ, ես ձեզ թերթիկը տվել եմ, այնպես չէ՞: այո e mail-ով ուղարկել եք: լրացրե՞լ եք: այո, դիսկետով բերել եմ, գիտեք, պրինտերիս ներկը վերջացել էր□ ոչինչ, իսկ նկա՞րը: փաստաթղթի մեջ է: իսկապե՞ս, դե նստեք այստեղ, սպասեք, փորձենք բացել։

յանկիական բոլոր գրասենյակներում մեկը սեւ բաճկոնով, ձեռքի մեջ բանալիների խուրձը պտտեցնելով, դավոլնի իր առանցքի շուրջը պտտվում ու կատակում է։ վարորդն է։ կատակում է հատկապես միակ յանկի ղշի հետ՝ հը քյաբաբ ի՞թ։ վադիկ, նու տի դոյոշ, քաք սքազա՞լ՝ քյաբաբ ուտե՞ս, հի հի հի։ մյուսները միշտ ղշեր են էկրանի առաջ լուրջ չխկացնում են: դրանք ակնոցով են, կարճ կտրած մազերով։ միայն ժպտում են վադիկի եւ յանկիի կատակի ժամանակ ու չեն ամուսնանում։ icq-ով յանկի փեսացու են փնտրում, նկարն են ուղարկում, որ յանկի փեսացուն իրենց հավանի, սիրահարվի, գա էս երկրից տանի:

գիտեք, մեր կոմպյուտերը չբացեց դիսկը, հավանաբար նկարը չի կարդում, կարո՞ղ եք mail-ով ուղարկել։ ափսոս նկարի վրա էդքան չարչարվեցի, բայց ոչինչ, ֆորմատը կփոխեմ հավանաբար mail-ով հասնի։ կուղարկեմ, իսկ հետո՞, հետո մենք ձեզ հավանաբար չորեքշաբթի կհրավիրենք հարցազրույցի, թեկնածուները շատ են, մոտ 60 հոգի, որոնցից 16-ը պետք է ընտրվեն։ լավ։ Էստեղ ամենաշատը նկարս է դուրս գալիս։ խելք ունենային, մենակ նկարս կուզեին, իսկապես լավն է, չէ՞։ լավ, մնում է սպասենք մինչեւ չորեքշաբթի։

երեքշաբթի։ արդեն մեկն է լինում, չեն զանգում, երեւի էլ չզանգեն։ բայց չէ։ լավ է, ինձ զսպեցի, ամբողջ օրը ոչ մի բաժակ։ այնուամենայնիվ, փոքրիկ հույսս արդարացվեց։ վահա՞ն, էս ու՞ր ես, քեզ ամերիկյան հիմնարկից զանգ տվեցին ու մի քանի անգամ խնդրեցին, որ վաղը 5-ին 20 պակաս անպայման էնտեղ լինես։ հա, լավ։ բայց, մամ, մի բան ասեմ՝ էնքան էլ ամերիկայի հավես չունեմ։ ինչ ես խոսում, այ տղա, անընդհատ ասում էիր, բոլորը գնում են արտասահման, ես չեմ գնում։ ասում էի, բայց հիմա չգիտեմ, էնքան էլ ցանկություն մեջս չկա։ ինչ ասեմ։

դուռը ծեծում են։ էս ո՞վ է էս գիշերվա կեսին։ դուք ձերբակալված եք։ ինչի՞ համար։ ձեռքերս արագ շղթայեցին։ դեմք չի ջոկվում։ միջանցքը խավար։ չրխկ-չրխկ։ սարսափ։ թողեք ինձ, ես ոչինչ չեմ արել։ հրում են։ փռվում եմ գետնին։ չրըխկ-չրըխկ։ դուռը փակ է։ խուցը սարսափելիորեն լուսավոր է։ չէ, չեմ ուզում շուրջս տեսնել, որ տեսնեմ, ուրեմն՝ վերջ, պրծում չկա։ միայն դուռը։ երկաթե, ծանր։ թիկունքս ոնց է այրվում։ ետեւից հայացքնե՞րն են այրում, լա՞մպն է, քանի մոմանո՞ց է։ ոչ մի դեպքում ետ մի նայիր, մի նայիր։ բաց արեք, գոռում եմ, ու բռունցքներս կոտրվում են դռանը։ երբեք կոկորդիցս էսպիսի ձայն դուրս չի եկել։ էս ի՞նչ ոռնոց եմ հանում։ բայց ինչի՞ եմ չոքել: կարծես քացու տակ ընկած լինեմ։ անկողինս ջուր։ թիկունքս սառը քամի։ լույսը չի բացվել։ էլ վերջ, էլ քնելն անհնար է։ ժամը 5 անց կես է։ երկու ժամից լույսը կբացվի։

բարեւ ձեզ, խնդրեմ, համեցեք։ մեկը աննան է, գիտեմ։ մյուսները՝ ծանոթացեք՝ տեղացի եւս մի ղուշ, երկու դեռատի յանկի՝ female եւ male։ երեք ղուշն էլ վատը չեն, ես կասեի՝ մեկը մեկից լավն են։ անունները չհիշեցի, դիմացդ մարդ չեն։ աստված են։ որոշելու են դրախտ թողնեն թե արժանի չես։ մտքովդ չի անցնում անուն հիշես, մենակ հանկարծ մի հարցի չկարողանաս պատասխանել, կամ հիմարություն դուս չտաս։ թարգմանում է յանկի ղշին՝ պատմեք անցյալ տարվա եւ ավելի շատ այս տարվա ձեր աշխատանքի մասին։ ինչ պատմեմ, ինչ եմ արել, որ պատմեմ։ խոսիր, շատ խոսիր՝ ես չնշեցի փաստաթղթում, որ պատրաստվում եմ թերթ հրատարակել, քանի որ այն ուղարկելուց հետո իմացա, որ թերթը գրանցվել է։ really? այո, երեւանյան ճեպընթաց։ ի՞նչ թերթ է լինելու։ օրաթերթ, պետք է այնպես անեմ, որ շահութաբեր լինի, հակառակ դեպքում չեմ հրատարակի։ իսկ ինչպիսի ուղղվածություն պետք է ունենա։ հասարակությանը հետաքրքրող տեղեկատվություն։ փորձելու եմ հարցումների նման բան անցկացնել, որ որոշեմ, թե ինչպիսի տեղեկություն է մարդկանց հետարքրում։ էս մասը լավ անցավ։ 99 թիվն էլ ոչինչ։ բայց յանկի ղուշը անընդհատ՝ իսկ այժմ ինչով եք զբաղված ու չի ժպտում։ այս օրերին նախագիծ եմ գրում իրավապաշտպան տեղեկագրի գրանտ ստանալու համար։ քաքն եմ ընկել, որ ղուշը լուիզիանայում է ծնվել, ես երեւանում։ անցյալ տարի PEN ակումբի մրցանակն եմ ստացել լավագույն պատմվածքի համար։ ինչի՞ մասին է։ դժվար է ասել, անգլերեն տպվելու է, անպայման ձեզ կտամ։ էլ։ պապլավոկում մեկը էկել նստել էր կողքս, տեսակետներ էր ասում: մեր քրֆեցի, շշով խփեց, աչքիս տակը բացեց։ ամբողջ գիշեր պահել են ոստիկանությունում։ արյունը բլթալով հոսում էր վրայովս։ առավոտյան կողմ հիվանդանոցում կար դրեցին ու ասացին վիրահատման կարիք չկա։ նոր հիշեցի, որովհետեւ մինչեւ հիմա բերանս, որ բացում եմ ծնոտս չռթում է։ պապլավոկում մերուժի հետ տհաճ պատմություն ունեցա։ հարբած ոռիս ծակը կորցրել էի, ասացի մերուժ ինչի՞ ինձ գործի չես ընդունում։ ընդունեմ, բայց փող չեմ կարող տալ։ խի դու պիտի հեռուստատեսություն ունենաս, ես չունենամ։ որովհետեւ ես մերուժան տեր գուլանյանն եմ։ ասի դու … հա մոռացա ասեմ տպագրել եմ մամուլ եւ իրավունք տեղեկագրում 27-ի դեպքերի վերաբերյալ մամուլի հրապարակումների անալիզ։ իսկ ինչպիսին եք պատկերացնում լրատվության դերը քաղաքացիական հասարակության կառուցման մեջ։ արագ պետք է պատասխանել՝ առանց իրավական համակարգի լրատվությունը լուրջ դեր չի կարող խաղալ։ միմյանց նայեցին ու՝ դուք որեւէ բան ունեք մեզ ասելու։ ինձ համար շատ անակնկալ էր այս հրավերքը։ երբ ծանոթացա ծրագրին շատ □ չէ ուրախանալ չասեմ։ շատ հավանեցի։ շատ լավ մենք այս շաբաթվա մեջ ձեզ կզանգենք, ցտեսություն։ ցտեսություն:

իսկ ասելու բան ունեմ, շատ ունեմ: օրինակ ուզում եմ ասեմ, որ փոքրուց զզվել եմ քննություններից։ դպրոցում որ դաս էին հարցնում, սիրտս սեղմվում էր։ համալսարանն ավարտելուց հետո 86 թվից քննություն չէի տվել, ասպիրանտուրա չգնացի, որ քննություն չտամ, բայց ամերիկա գնալու համար քննություն կտամ թեկուզ մոր պցից հենց նոր դուրս եկած յանկիին:

24 փետրվարի, 2000թ.

Entry filed under: պատմվածք. Tags: .

Բեմադրություն՝ երկու տարբերակով Հինը նորովի

Добавить комментарий

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Рубрики

դրոշմ

Art DIY բար gay homosexual Literature ԱՄՆ Ամերիկա Արթուր Իշխանյան Արմեն Շեկոյան Արտյոմ Խաչատրյան Բյուրակն Անդրեասյան Բուզանդի փողոց Եհովայի վկա Զանգիլան Թուրքիա Ինքնագիր գրական հանդես Լաչին Լևոն Ջավախյան Լևոն Տեր-Պետրոսյան Կարեն Ղարսլյան Համշեն Հայ առաքելական եկեղեցի Հայկական ժամանակ Հնդկաստան Նաիրի Հունանյան Շուշան Ավագյան Ոսկե ծիրան Ռաֆայել Իշխանյան Ռաֆիկ Ժամկոչյան Ռոբերտ Քոչարյան Ռուբեն Մանգասարյան Ռուսաստան Սահակաշվիլի Սերժ Սարգսյան Սիրիա Վահե Բերբերյան Վիոլետ Գրիգորյան Վրաստան Տիգրան Սարգսյան Րաֆֆի Հովհաննիսյան Քաշաթաղ անմազ արձակ արվեստ արտագաղթ բանակ բանաստեղծություն գրականություն գրաքննություն երեխաներ երիկամի քար ժամանակակից արվեստ իրավունք լեսբուհի խղճի ազատություն կին կրթություն կրիշնայական կրոն հոգևորական հոկտեմբերի 27 հոմոսեքսուալ ձախ մարտի մեկ միասեռական շիշ հավաքող սահմանադրություն սեփականության իրավունք ցմահ դատապարտված փախստական փոքրամասնություն քաղաքականություն քաք ֆաշիզմ ֆիլմ

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Присоединиться к ещё 5 555 подписчикам

արխիվ

twitter-ը ցույց կտա վերջին թարմացումները

Follow Վահան Իշխանյան Vahan Ishkhanyan on WordPress.com

