Սեւ մազեր

18.06.2005 at 00:00 Оставьте комментарий

շռռռ, շեռն ունիտազի մակերեւույթին դեմքով շրջվել է իրեն, ինչպես մտավորականը ժողովրդին է դեմքով շրջվում: ուխխխ, հանգիստ, անցավ հոսում է դեղին հեղուկը, չկա պրաստատիտ: անցավության տոնահանդես: ունիտազի ներսում պատել է դեղին երանությունը: օֆիսում մարդ չի մնացել, սաղ տուն, իսկ icq-ն տժժցնում ա: բայց ինչքա՞ն: արդեն գնալու վախտ: հո տուն չի՞ գնա: գնա տուն մի բան կորի քցեն վրե՞ն, թե՞ էրեխեն գազին ա մնացել: գնա մաֆ կլու՞բ, թե կաֆե-մաֆե: չէ, սիկտիր արա: հիմա կզանգի տաքսի, ասում էր` քաշի մազերիցս, գից անկողնուն ու ինձ տիրացի: խի՞ չես քաշում, դե արա: ու չէր քաշում, առանց քաշել, մտցնում ու հանում: կզանգի տաքսի ու կգնա կքաշի: չմտնի՞ մի հատ icq: բարեւ, բարեւ, ինչ ես անում, քո հետ գրվում եմ, անկետա-մանկետա ես լրացնում կասի: մինչեւ տնից դուս հանես իրեք շաբաթ կտեւի, իսկ բարի ու հին մազերն արձակ սպասում ա գամ քաշեմ գցեմ, հելնեմ վրեն ու քունեմ, չէ, քաշեմ, դաղեմ նոր քունեմ, դավայ: տաքսի, ալո տաքսի եմ ուզում, պուց եմ ուզում, մայամիի ծովափ, ջրերին պուցերը լողում են դեպի երկինք: անմահություն: խի մենակ մայամի: կաբուլետի, կաբուլետի տներն էժան, վրացիք տալիս են կոյկեն մի լարի, երկու լարի, հինգ լարի, տասը լարի, քսան լարի, տասը դոլար: տո չէ այ ախպեր, մի հատ icq մտի խոսանք: չհասկցա: մաման քունեմ, չհասկցա: ինչ կա չհասկնալու, կաբուլետի հայ ղշեր, անպուց անգլուխ: էս կյանքից բան չհասկցա, մեկ շեռդ դեմքով շրջվում ա քեզ, մեկ կյանքը վերածվում թատրոնի որտեղ բեմը հորս խելքն ա, հանդիսատեսը ոռիս շրջոնքը: ու տենց կյանք եմ սովորում ու իմաստությունը հոսում է իր արտասովոր դանդաղությամբ:

տաքսին սպասում է, 325, կանաչ զրովեց: ասի եռսունմեկ կլնի հանգիստ ծխելով կեթամ: հետո կփաթաթեմ կասյակը ու վարպետ քշի կոմիտաս: խի եռսունմեկ չի: այ ախպեր քո համար ինչ տարբերություն: նույն տարբերությունն ա: քշում ա վազգեն սարգսյանով, մտնում հրապարակ: մոզայկեն քանդել են: վարպետ էս մոզայկեն էրկու տարի առաջ շինեցին, խի են քանդել: նախագահի վրա թուղթ ու գիր են արել, ման են գալի: հետո՞: հետո,  ուրեմն  հինգը պուտանկա են նստել, հինգն էլ իրար հետ կպցրին, մուխից պարբրիսը փակվավ, երրորդ մասիվից երրորդ մաս, հասա, դուռը բացել են ասում են վարպետ փող չկա, ո՞նց չկա, բա թե մյուս անգամ, չկա, ասում եմ այ քուրիկներ, ախր պատկերացրա ձեզ քունեն փողը չտան, ոնց կլնի բա էս ռուլն էլ իմ պուցն ա: ռուլը մարմին է առնում ու պարում կոմպարսիտա: բա հետո՞: հետո ինչ, ասի ես էլ ձեզ երբ բռնցնեմ, նայի, մեջներից ամենալավին ջոկի, իտալյանո պուց, ասի պիտի ծծես: իյա, ասըմ ա, ծծելը 30 դոլար, մենք, քեզի 2 հազար ենք պարտք: ասի չգիտեմ, մաշնեն կքշեմ պատերին, համ ինձ վարի կտամ համ ձեզ: տենց համաձայնվավ: հետո: հետո ասըմ եմ, նայի հա, գլխառադ չանես, կծես-մծես, ասըմ ա, չէ վարպետ ջան, ինչ ես ասում ես իմ գործը լավ եմ անում, ընենց ծծեմ ուշքդ էթա, որ մյուս անգամ գտնես, օրվա աշխատածդ տաս, էրեխեքդ սոված մնան, որ մի հատ էլ ծծեմ: ու մի հատ հոգեզմայլանքի մեջ գցեց սատկածը:  պաթոլոգիկ բաներ է ասում վարորդը, սեռաախտաբանական, ու չի հասկանում որ մինչեւ իններորդ հարգ վաբշե հավես ունեցող չկա բարձրանալու: կբարձրացնե՞ս վարպետ, գրկի հելցրա, լիֆտ կնստցնես կգրկես, կհելցնես հինգ հազար դրամը քունն ա, քուկինդ է, սենց ախպարները էրեւանի կենտրոնի կեսը առան, էրեւանցիներին քշին բանգլադեշ, երրորդ մաս, քուչա հանին, դարձրին ոռատու մի ժողովուրդ որ մազապուրծ է եղել ցեղասպանությունից: բա ախպեր, սենց տարբեր ու զարմանալի բաներ:  ու վարպետս, ասեմ օֆիսի տաքսի, տեղը տեղին, կիլոմետրը հարյուր դրամ, պաբիրոսը իրանից, գցել ա շալակը, չգրկեց, ասում ա էտի գյոթական ա ու բարձրցնում է, լիֆտը կանչեց, ծանր ես ախպեր ջան, մտավ սեղմեց իններորդ հարկ, վարպետս քրտինքը կաթիլներով կաթկաթում ա, ծանր գործի չի դիմանում, քիչ ա մնում լղոզվի լիֆտի հատակին: հը, դժվա՞ր ա: հա  ախպեր, բայց դե ինչ անեմ ընտանիքիս համար պիտի ծանրություն էլ մարդ կարենա բարձրացնի: ուրիշ պասաժիռ քեզի ըսենց հնարավորություն տվե՞լ էր փող աշխատես: մի էրկու անգամ էղել ա, պրոստը ընդրանք շատ ծանր էին: ինչքա՞ն տվին: էլի հինգ հազար: դե որ ես թեթեւ եմ չորս կտամ: չէ այ ախպեր, խոսել ենք արդեն: լիֆտը բացվեց: իջավ վրից: ախպեր ջան կլնի հինգ հազարի տեղը գաս մի հատ պուց քունես, էթաս: արա հո քու էրկու յանը միանգամից չտարավ, հելլցրի իններորդ հարկ հասկցանք, բա էլ պուց քունելը որն ա, պուց քունելով էրեխա կպահե՞ս, վաղը մյուս օր էրեխեն դպրոց ա էթալու կոշիկ-մոշիկ չունի: փողս տու էթամ առավոտից ոտի վրա եմ: խի որ էսօրվա օրով դու ինձի չբարձցնեիր էրեխեն ոտաբոբիկ է՞ր մնալու այ չաթլախ: նայի ասեմ: չաթլախը որն ա, գիտես վարչության պետ ես բուռդ չեմ տա՞, արա, ես տուն եմ պահում, քու նման համբալ չեմ: էդ որտից իմացար որ վարչության պետ եմ այ ախպեր: ես իմ կլիենտներին մոր փորից գիտեմ: բա պուտանկեքից խի բնամթերքով առար: արա ես քո նման տնտեսագետ չեմ, որ իմանամ, հավեսդ էլ չունեմ, էտի մի պատմություն էր իմ կլրի դարդի ու ընտանիքս պահելու հետ կապված, քո ինչ գործն ա: առ, տվեց հինգ հազարանոցը, որ հարց մարց, զանգի ես վարչության պետ եմ: կլրիս: ինչ ասի՞ր: ինչ որ լսիր: հանեց ու թրխկ կրակեց, վարորդը մահացավ աստիճանների վրա: դա այն ժամանակն էր երբ երկիրը թեւակոխեց մաֆիոզ ռազբորկաների փուլ, երկրորդ սերնդի բարեփոխումներ:  արյունը փորից հոսում էր դեպի լիֆտը ու դեմքով շրջվել էր հանցագործին, ինչպես վարչապետը ժողովրդին: այ տենց թուլա: գիտի հանաք եմ անում: հասավ դռան դեմը զընգ: զընգ, զընգ: ո՞վ է, ես եմ նանարիկ, սիրունիկ, քաղցրիկ: չխկ: կինը սարսափածª էն ո՞վ է: եսիմ: ո՞վ է, քեզ հարցնում եմ: լսում եմ որ հարցնում ես, էնքան հարցնես էնքանից շատ: ո՞վ է, գոռում է կինը: տաքսու շոֆեր ա, հանգստացի, արի ներս քաշենք: հո չես գժվել, դե ինձ վիրուչատ արա, չասի՞ր սիրում ես: որ ասել եմ հո քո համար չեմ գնա նստեմ: չասի՞ր ես քո համար ամեն ինչի պատրսատ եմ: ինքը ձեռներից, տարեց նանարն ոտերից քաշեցին ներս: տարան բալկոն, գցին կարտոլների վրա: կարտոլները արունոտվեցին ու շրջվեցին նրանց, ինչպես ընդդիմությունը դեմքով ժողովրդին է շրջվում: դե արի ներս, ու ձեռից բռնեց, քաշեց սեյնակ: արի ասեմ, նանարս, ինչ ես անում, հո չես գժվել, սիրտ չունես, նոր ես էս մարդուն գյուլլել, հիմա արի-մարի: էքստրեմալ սեքս չէ՞ր ուզածդ, քաշի՛ մազերիցս, էս յա՛ն-էն յա՛ն: էս սաղ ծախսը քու հմար եմ արել, քաղցր նանարիկ, որ արուն տենաս գրգռվես: դու իսկական խենթ ես: արի ասեմ, ու քաշեց սաթ մազերից էն աղջկա: ուժեղ քաշեց, մամա ջան ու մազերը մնաց ձեռը: լրիվ մազերը փնջով, դեմից մի էրկու իրեք, չորս, քյասար քիչ, մի փոքրիկ փնջով մազ մնաց, արա էս ինչ արի, վախ մամա ջան մազերս, արա էս ինչ փորձանք բերի գլխիս: վախ մամա ջան մազերս տուր ու լացում ա: մազերի արմատներից արյունը բարակոտ գալիս ա, ու լվանում է բոլոր հետքերը:

այդ օրվանից մի մարդ էր գիշերները վազում քաղաքի փողոցներով ձեռքին սեւ մազեր, ու ըստ ավանդույթի, ում դռանը մի սեւ մազ էր փակցնում այդ տանը դժբախտություն էր պատահում:

Entry filed under: պատմվածք. Tags: , .

Կատակասեր նկարիչը. բոբոներ տնտեսական դատարանում “State Need”?: And what of the needs of Buzand Street families?

Добавить комментарий

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Рубрики

դրոշմ

Art DIY բար gay homosexual Literature ԱՄՆ Ամերիկա Արթուր Իշխանյան Արմեն Շեկոյան Արտյոմ Խաչատրյան Բյուրակն Անդրեասյան Բուզանդի փողոց Եհովայի վկա Զանգիլան Թուրքիա Ինքնագիր գրական հանդես Լաչին Լևոն Ջավախյան Լևոն Տեր-Պետրոսյան Կարեն Ղարսլյան Համշեն Հայ առաքելական եկեղեցի Հայկական ժամանակ Հնդկաստան Նաիրի Հունանյան Շուշան Ավագյան Ոսկե ծիրան Ռաֆայել Իշխանյան Ռաֆիկ Ժամկոչյան Ռոբերտ Քոչարյան Ռուբեն Մանգասարյան Ռուսաստան Սահակաշվիլի Սերժ Սարգսյան Սիրիա Վահե Բերբերյան Վիոլետ Գրիգորյան Վրաստան Տիգրան Սարգսյան Րաֆֆի Հովհաննիսյան Քաշաթաղ անմազ արձակ արվեստ արտագաղթ բանակ բանաստեղծություն գրականություն գրաքննություն երեխաներ երիկամի քար ժամանակակից արվեստ իրավունք լեսբուհի խղճի ազատություն կին կրթություն կրիշնայական կրոն հոգևորական հոկտեմբերի 27 հոմոսեքսուալ ձախ մարտի մեկ միասեռական շիշ հավաքող սահմանադրություն սեփականության իրավունք ցմահ դատապարտված փախստական փոքրամասնություն քաղաքականություն քաք ֆաշիզմ ֆիլմ

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Присоединиться к ещё 5 529 подписчикам

արխիվ

twitter-ը ցույց կտա վերջին թարմացումները

  • fb.me/130j7kjDf 10 hours ago
  • Կոչ հայ ժողովրդի ճնշվածներին, շահագործվածներին, հարստահարվածներին, ընչազուրկներին, անարդարության զոհերին, տնից... fb.me/BaEy0Z3w 19 hours ago
  • Ինքնագիր 7-ում 44 հեղինակ, 440էջ: շնորհանդեսը դեկտեմբերի 5-ին, ժամը 6-ին Կալումե բարում՝ Պուշկինի 56ա: Բայց արդեն... fb.me/5302DEdNy 1 day ago
  • Վահան Իշխանյան. Սերժ Սարգսյանը հայելին է այն հասարակության, որի մազաթելերից է ինքը հյուսվել: Սերժ-հայելուն նայում... fb.me/7Ym8MuquZ 1 day ago
  • Ինքնագիր 7-ում 44 հեղինակ, 440էջ հարցրեք գրախանութներում. Մետրո, Արտբրիջ, Բյուրոկրատ fb.me/PsKqj1eY 2 days ago
Follow Վահան Իշխանյան Vahan Ishkhanyan on WordPress.com

